darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Podsumowanie cz II - "Praktyczne"

Dzisiaj podsumowanie drugiej kampanii. Gadżety praktyczne miały więcej grup reklam niż te z rozrywki. Także dzisiejszy post dłuższy ale i tak polecam lekturę bo wyniki są naprawdę ciekawe. Tyle tytułem wstępu przejdźmy do konkretów:
Kampania praktyczne to aż 8 grup reklam. Poniżej w miarę szczegółowe wyniki.

Grupy reklam:

Brelok - tutaj nie ma za wiele do napisania. Ludzie nie szukają breloków w internecie:). Wyświetleń 0.

Statyw - Całe 1 wyświetlenie ale z 1 kliknięciem, co oczywiście daje CTR na poziomie 100%. Koszt to 0,11$. No i oczywiście 1 pozycja.

Sejf - Wyświetlenia 3, kliknięć 0, średnia pozycja 2. Tyle można powiedzieć o tej grupie.

Uwięziona butelka - Kolejna grupa która nie cieszyła się zainteresowaniem internautów. Wyświetleń 9 co przy 1 kliknięciu dało CTR na poziomie 11,11%. Kosztowało nas to zaledwie 0,07$. Średnia pozycja to 1. Obyło się bez konwersji.

Zegar
- ten nietypowy zegar osiągnął przyzwoite wyniki. 72 wyświetlenia jeżeli do tego dorzucimy 18 kliknięć to okazuje się, że CTR to 25%. Średnie CPC to 0,11$, a koszt całości 2,03$. Pozycja to jak zwykle czysta 1. Do tego doszły 2 konwersje. Koszt na konwersję 1,02$. Współczynnik konwersji 11,11%.

Zmiażdżony Stachu - Reklamy tego gadżetu o nietypowej nazwie zostały wyświetlone 88 razy a kliknięto w nie tylko 3 razy. Skutkiem czego CTR to tylko 3,41%. Średni CPC stanowczo za wysoki jak na nasze standardy 0,44$, koszt 1,31$. Średnia pozycja 1,1. Konwersji brak.

Portfel - ten 'bajtlik' powinien mieć na wyposażeniu każdy fan Pulp Fiction ale to tak nawiasem:) Wyświetleń 101 oraz 22 kliknięcia a i CTR wysoki 21,78%. Średnie CPC 0,32$, troszkę za dużo. Koszt 7,11$. Średnia pozycja 1,6. Bez konwersji.

Nano podkładka - Wyświetleń 114 najwięcej w tej kampanii. 10 kliknięć no i CTR 8,77%. Średnie CPC to 0,12$. Koszt 1,20$. Średnia pozycja to 2,3 co jest zaskoczeniem i niedosytem dla nas. Konwersji nie zauważono.

Wyniki całości:
- Wyświetlenia - 388,
- Kliknięcia - 55,
- CTR - 14,18%,
- Średnie CPC - 0,22$,
- Koszt - 11,83$,
- Średnia pozycja - 1,6,
- Konwersje - 2,
- Koszt konwersji - 5,92$,
- Współczynnik konwersji - 3,64%.

Tyle na dziś. Jeżeli przeczytałeś całość gratuluję. Jeśli tylko przewinąłeś notkę żeby przeczytać końcówkę nie dziwie się:).

A jutro czas na kampanię "Zakochani". Ostatnia która zgromadziła poniżej 1000 wyświetleń.

Mrał




sobota, 24 kwietnia 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: