darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Podsumowanie cz III - "Zakochani"

Kolejna już część podsumowania. Dzisiaj wyniki z kategorii "dla zakochanych". Rewelacji nie było ale spojrzeć można:) No to tak:
"Zakochanych" podzieliliśmy na 4 grupy.

Grupy reklam:

Kubeczki - 1 wyświetlenie i od razu 1 kliknięcie 100% CTR! Średni CPC jak i koszt całkowity to 0,04$. Pozycja to jak zwykle już 1. Konwersji nie stwierdzono.

Solniczki - ten gadżet okazał się równie skuteczny. Aż 2 wyświetlenia przy 2 kliknięciach to znów CTR 100%. Średni CPC 0,06$ koszt to oczywiście 0,12$. Średnia pozycja 1. Konwersji niestety brak.

Zaskakujący - 216 wyświetleń oraz 15 wyświetleń co daje niezły CTR na poziomie 6,94%. Co prawda poniżej progu naszej akceptowalności ale powody do mruczenia były. Średnie CPC 0,21$. Koszt całości 3,21$. Pozycja 1,6. Pojawiły się konwersje, dokładnie 5. Koszt konwersji 0,62$. Współczynnik konwersji 33,33%. To tutaj pewnego dnia pojawiło się słowo kluczowe [kubek], wyleciało szybciej niż się pojawiło, ale trochę szkód zostało wyrządzonych.

Serduszka
- najsłabsza grupa w tej kampanii. Wyłączyliśmy ją 14 kwietnia. Wyniki jakie generowała nie przeszły testów jakości MRAŁ. Do rzeczy, wyświetleń 242, kliknięć zaledwie 5. CTR 2,07% co jest skandalem. Średnie CPC 0,09. Koszt 0,46$, średnia pozycja 1,2.

Wyniki całości:
- Wyświetlenia - 461,
- Kliknięcia - 23,
- CTR - 4,99%,
- Średnie CPC - 0,16$,
- Koszt 3,73$,
- Średnia pozycja - 1,4,
- Konwersje - 5,
- Koszt konwersji - 0,75$,
- Współczynnik konwersji - 21,74%.

Tyle na dzisiaj. "Zakochani" byli jedną ze słabszych kampanii. No ale któraś musiała być słaba:) Jutro kampania "Zabawa" .

Mrał
niedziela, 25 kwietnia 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: