darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Podsumowanie cz IV - "Zabawa"

Jak sam tytuł wpisu wskazuje dziś o gadżetach powiązanych z alkoholem. Czy żyjemy w czasach w, których nie ma dobrej zabawy bez napojów wyskokowych? Chyba tak, niestety. Wyniki:
"Zabawa" to 5 grup reklam. Każda w jakiś sposób związana z produktami polmosów bądź browarów.

Grupy reklam:

Forma do kielonów - zestaw reklam nie cieszących się powodzeniem. Same 0.

Szachy - Wyświetleń 27, kliknięć 12 co daje CTR 44,44%! Najwyższy CTR w tej kampanii. Średnie CPC 0,09$, a koszt całości 1,03$. Średnia pozycja 1. Brak konwersji.

Kufel - Wyświetleń 71 oraz 13 w związku z czym otrzymujemy niezły CTR na poziomie 18,31%. Średnie CPC to zaledwie 0,1$. Koszt to 1,29$. Średnia pozycja, wiadomo 1. Konwersji 4, jej koszt to 0,32$, a współczynnik 30,77%.

Kielon - 662 wyświetlenia i 30 kliknięć, CTR stanowczo za niski 4,53%. Trzeba tutaj powiedzieć, że popełniliśmy w tej grupie trochę błędów. Źle dobrane słowa kluczowe i wyszło jak wyszło. Średnie CPC 0,12$, koszt 3,75$. Średnia pozycja 1,2. Aż 6 konwersji. Koszt to 0,62$, a współczynnik konwersji 20%

Piersiówa - 1042 wyświetlenia, kliknięć 85 co daje nam CTR w wysokości 8,16%. Średnie CPC 0,13$. Koszt 10,87$. Średnia pozycja 1,3. Konwersje 2. Ich koszt to 5,44$, a współczynnik 2,35%.

Podsumowanie całej kampanii:
- Wyświetlenia - 1802,
- Kliknięcia - 140,
- CTR - 7,77%,
- Średnie CPC - 0,12$,
- Koszt - 16,94$,
- Średnia pozycja - 1,2,
- Konwersje - 12,
- Koszt konwersji - 1,41$,
- Współczynnik konwersji - 8,57%.

To wszystko co można powiedzieć o tej kampanii. Wyniki chyba niezłe ale ja się tam nie znam. Pozostały jeszcze dwie kampanie do podsumowania. Dwie najczęściej wyświetlane. Dwie które najbardziej wpłynęły na nasz ostateczny wynik, a już w czwartek wielkie ogłoszenie wyników całości. Napięcie rośnie.

Jutro "Elektronika"

Mrał


poniedziałek, 26 kwietnia 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: