darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Podsumowanie cz VI - "Witryna 1"

Ostatnia z kampanii, ale najważniejsza. Okazała się ona naszym motorem napędowym, kołem zamachowym. To od niej zależało wszystko. Pod względem wyświetleń jak i kliknięć nie miała sobie równych no i pod względem kosztów oczywiście:). Rezultaty kampanii, która odegrała największą rolę w kształtowaniu wyników ogólnych. Zaczynamy:
Kampania o enigmatycznej nazwie "Witryna 1" miała tylko jedną grupę reklam. Grupę o również nic nie mówiącej nazwie "Ogólna"

A tak prezentują się wyniki:

- Wyświetlenia - 8654!,
- Kliknięcia - 680!,
- CTR - 7,86%!,
- Średnie CPC - 0,2$!,
- Koszt - 137,59$,
- Średnia pozycja 2,2,
- Konwersje - 6,
- Koszt konwersji - 22,93$,
- Współczynnik konwersji - 0,88$.

Tak to wygląda. Wyniki zadziwiają i szokują. Wiemy o tym. Szef team'u Łukasz Ś. poproszony o komentarz, nie był w stanie nic z siebie wydusić poza licznymi wulgaryzmami opisującymi jego zachwyt nad tymi liczbami. Dlatego niestety nie mogę zacytować jego wypowiedzi. Jednak naprawdę był pod wrażeniem.

Tyle na dziś. A już jutro to na co wszyscy czekają podsumowanie wszystkich kampanii razem. Czyli te wyniki na które wszyscy czekają. Tam dopiero liczby zachwycają! Będą wykresy, może nawet tabelki, być może pojawi się jakaś sensowna wypowiedź kierownika. To wszystko i wiele innych już jutro!

Mrał
środa, 28 kwietnia 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: