darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Kawałek raportu

Nikt z drużyny nie przejawia zainteresowania blogiem można śmiało powiedzieć stał on się moim prywatnym podwórkiem. No ale nieważne o czym dzisiaj? Kawałki raportu. Nie zamieszczam wszystkiego bo duża część jest już na blogu. Taki mały powiew świeżości:)
Wstęp


Mierząc siły na zamiary postawiliśmy sobie ambitny, ale osiągalny cel kampanii.

Dla strony gadżetini.pl przygotowana kampania miała funkcjonować na terenie całej Polski przez 20 dni (10$ dziennie) przy średnim wyniku 200-300 wyświetleń dziennie, średnim CTR na poziomie przynajmniej 5%, a pożądana przez nas dzienna liczba kliknięć wynosiła minimum 50.


Podczas niespełna siedemnastu dni trwania kampanii udało nam się osiągnąć ponad 800 wyświetleń dziennie (około 840) przy średnim poziomie CTR całej kampanii równym 7,26% i średniej pozycji reklam na poziomie 1,8. Dzienna ilość kliknięć przekroczyła 60.

Wskaźnik konwersji nie imponuje (3,47%) ze względu na to, że na stronie gadżetini.pl był trudny do uchwycenia. Z uwagi na fakt, że jest to sklep internetowy istotnym będzie, że podczas trwania kampanii utworzono ponad 300 koszyków produktów, a klient osiągnął sprzedaż większą niż przez cały czas do stworzenia kampanii AdWords.

 

Wyniki przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania, a stres związany z pielęgnacją kampanii, tak by wszystko do ostatniego dnia działało perfekcyjnie, spędzał nam sen z powiek.

 

Należy wspomnieć, że również strona klienta znacznie zyskała na wartości dzięki naszej działalności. Page Rang przed AdWords wynosił 0, a Alexa Rank 18,063,358. Po zakończonej kampanii okazało się, że Page Rank wzrósł do 3 a Alexa Rank zmalał 10,720,876 co może świadczyć o zainteresowaniu jakim zaczęła cieszyć się witryna dzięki skutecznej reklamie jej produktów.

 

Klientowi możemy polecić by do swego nietypowego asortymentu tworzył reklamy możliwie trafne i precyzyjne, wyświetlane w godzinach wzmożonego ruchu, o treści, która zaciekawi i wyróżni się na tle konkurencji. Skrupulatnie dobierane słowa kluczowe i hasła, które zainteresują potencjalnych kupców to powoła sukcesu. W połączeniu z przemyślanymi wykluczeniami, kontrolą stawek i obserwacji raportów muszą zaowocować podobnym do naszego sukcesem.



Dzisiaj tyle w kolejnych dniach o historii zmian w w kampaniach i na koniec wnioski jakie wyciągnęliśmy z zabawy w Google Online Marketing Challenge 2010.


Mrał





wtorek, 18 maja 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: