darmowe liczniki
Blog > Komentarze do wpisu

Raportu ciąg dalszy.

Dziś o tym jak kampanie zmieniały się już w trakcie trwania całej tej konkursowej karuzeli.

Historia zmian:

 

W pierwszych 2 dniach kampanii zmiany polegały na dostosowywaniu maksymalnego CPC do poszczególnych słów kluczowych. Nasze początkowe założenia niejednokrotnie były niewłaściwe i trzeba było zmniejszać lub zwiększać stawki.

Trzeciego dnia pojawiało się nowe słowo kluczowe kubek, zmienione potem na [kubek], które niestety było błędnym posunięciem. Na cale szczęście szybko udało się je usunąć.

Dzień czwarty to pierwsze przerwana kampania, dnia następnego kolejna oraz kolejne przerwania nietrafionych słów kluczowych.

Dnia szóstego potencjał Witryny 1 był już faktem więc śmiało zwiększyliśmy jej budżet.

Siódmego dnia edytowaliśmy treść reklamy dla Witryny 1 by jeszcze skuteczniej trafiać do klienta.

Ósmy dzień to kolejne zwiększenie budżetu dla Witryny 1, zaskakującej nas coraz bardziej świetnymi wynikami.

Kolejne dwa dni to seria manipulacji przy kwotach budżetów poszczególnych kampanii. Wszystkie kampanie oprócz Witryny 1 i Praktyczne sporo tracą na rzecz tych dwóch.

W tym momencie bierzemy głęboki oddech i staramy się wymyślić sposób by jeszcze poprawić i tak już świetne wyniki.

Na 5 dni przed końcem uściślamy czas wyświetlanie reklam do 17 godzin dziennie od 7:00 do 24:00. Kolejny raz również zwiększamy kwotę budżetu Witryny 1 tym razem już na 12,00 US$.

W ostatnich dnia pojawia się niewiele zmian. Kampania jest przemyślana i dopracowana, nastawiona na osiągnięcie możliwie najlepszego wyniku końcowego.

 

Do największych porażek zdecydowanie można zaliczyć wprowadzenie słowa kluczowego [kubek], które generowało bardzo dużo wyświetleń i było mało adekwatne do proponowanego przez nas produktu. Również słuchawki mp3 oraz kieliszek okazały się naszą słabą stroną. Zbyt ogólne słowa kluczowe sprawiały, że konkurowaliśmy z produktami, które tak naprawdę luźno nawiązywały do naszego, a więc i trafialiśmy do niewłaściwego klienta docelowego.

 

Do sukcesów myślę, że można zaliczyć przytomne i rozważne zmiany stawek zarówno CPC jak i kosztów budżetów, które pozwalały wyświetlać się dłużej i wyżej.

Również zmiana treści reklamy Witryny 1 przyniosła pożądane skutki zwiększając jej skuteczność.

Jeśli jednak miałbym podać rzecz najistotniejszą to zdecydowanie byłoby to przygotowanie kampanii. Długie i żmudne prace nad wymyśleniem słów kluczowych, dostosowaniu stawek, treści reklam i próby przewidzenia reakcji użytkowników wyszukiwarek.

Poświęcony czas na pewno nie poszedł na marne.


Mrał

środa, 19 maja 2010, szefyae

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: