darmowe liczniki
Kategorie: Wszystkie | Merytorycznie! | Przedsmak!
RSS
czwartek, 20 maja 2010
Ostatnia część raportu końcowego. Opis tego czego nauczyliśmy się biorąc udział w konkursie, a jeśli nie to czego powinniśmy się nauczyć bo wiadomo, że zaangażowanie było różne.
środa, 19 maja 2010
Dziś o tym jak kampanie zmieniały się już w trakcie trwania całej tej konkursowej karuzeli.
wtorek, 18 maja 2010
Nikt z drużyny nie przejawia zainteresowania blogiem można śmiało powiedzieć stał on się moim prywatnym podwórkiem. No ale nieważne o czym dzisiaj? Kawałki raportu. Nie zamieszczam wszystkiego bo duża część jest już na blogu. Taki mały powiew świeżości:)
wtorek, 11 maja 2010
Troszkę zastoju na blogu ostatnio. Trudno się dziwić od zakończenia kampanii nie działo się nic o czym warto byłoby wspomnieć. Dzisiaj jednak jest wiadomość którą możemy się podzielić.
Tytułowy ostatni krok w GOMC 2010 wykonany. Mianowicie po mękach i znojach powstał raport końcowy. Czas nas gonił więc trzeba było w końcu zabrać się do roboty. Ciężka praca całej grupy zaowocowała i w końcu jest post-report. Padła ostatnia przeszkoda w tegorocznym konkursie. Wszystkie zadania wykonane, teraz pozostało czekać na dyplom od Google.
Za jakiś czas uchylimy rąbka tajemnicy i opublikujemy co smakowitsze kąski naszego raportu. Co prawda jego część opisująca osiągnięcia jest już na blogu, ale są jeszcze nowości, którymi chcemy się podzielić.

pozdro Mrał
czwartek, 29 kwietnia 2010
środa, 28 kwietnia 2010
Ostatnia z kampanii, ale najważniejsza. Okazała się ona naszym motorem napędowym, kołem zamachowym. To od niej zależało wszystko. Pod względem wyświetleń jak i kliknięć nie miała sobie równych no i pod względem kosztów oczywiście:). Rezultaty kampanii, która odegrała największą rolę w kształtowaniu wyników ogólnych. Zaczynamy:
wtorek, 27 kwietnia 2010
Druga kampania pod względem wyświetleń. Niestety na innych frontach gadżety elektroniczne poległy. Zdecydowanie najsłabsza kampania. Głównie przez nasze błędy. Złe słowa kluczowe i efekt jest jaki jest. Szału nie ma:
poniedziałek, 26 kwietnia 2010
Jak sam tytuł wpisu wskazuje dziś o gadżetach powiązanych z alkoholem. Czy żyjemy w czasach w, których nie ma dobrej zabawy bez napojów wyskokowych? Chyba tak, niestety. Wyniki:
niedziela, 25 kwietnia 2010
Kolejna już część podsumowania. Dzisiaj wyniki z kategorii "dla zakochanych". Rewelacji nie było ale spojrzeć można:) No to tak:
sobota, 24 kwietnia 2010
Dzisiaj podsumowanie drugiej kampanii. Gadżety praktyczne miały więcej grup reklam niż te z rozrywki. Także dzisiejszy post dłuższy ale i tak polecam lekturę bo wyniki są naprawdę ciekawe. Tyle tytułem wstępu przejdźmy do konkretów:
 
1 , 2 , 3 , 4