darmowe liczniki
Kategorie: Wszystkie | Merytorycznie! | Przedsmak!
RSS
czwartek, 29 kwietnia 2010
środa, 28 kwietnia 2010
Ostatnia z kampanii, ale najważniejsza. Okazała się ona naszym motorem napędowym, kołem zamachowym. To od niej zależało wszystko. Pod względem wyświetleń jak i kliknięć nie miała sobie równych no i pod względem kosztów oczywiście:). Rezultaty kampanii, która odegrała największą rolę w kształtowaniu wyników ogólnych. Zaczynamy:
wtorek, 27 kwietnia 2010
Druga kampania pod względem wyświetleń. Niestety na innych frontach gadżety elektroniczne poległy. Zdecydowanie najsłabsza kampania. Głównie przez nasze błędy. Złe słowa kluczowe i efekt jest jaki jest. Szału nie ma:
poniedziałek, 26 kwietnia 2010
Jak sam tytuł wpisu wskazuje dziś o gadżetach powiązanych z alkoholem. Czy żyjemy w czasach w, których nie ma dobrej zabawy bez napojów wyskokowych? Chyba tak, niestety. Wyniki:
niedziela, 25 kwietnia 2010
Kolejna już część podsumowania. Dzisiaj wyniki z kategorii "dla zakochanych". Rewelacji nie było ale spojrzeć można:) No to tak:
sobota, 24 kwietnia 2010
Dzisiaj podsumowanie drugiej kampanii. Gadżety praktyczne miały więcej grup reklam niż te z rozrywki. Także dzisiejszy post dłuższy ale i tak polecam lekturę bo wyniki są naprawdę ciekawe. Tyle tytułem wstępu przejdźmy do konkretów:
piątek, 23 kwietnia 2010
Dziś tak jak obiecałem wczoraj zaczynamy wielkie podsumowania. Na początek trochę o tym jak w ogóle będzie to wyglądało. Każdego dnia omówimy jedną kampanię. Opowiem o tym jakie były grupy reklam i jakie uzyskały wyniki. Nie będziemy omawiać pojedynczych słów kluczowych, bo po pierwsze post bardzo by się rozwlekł, a po drugie niech te nasze key words pozostaną tajemnicą:)(może się jeszcze kiedyś przydadzą?). Na koniec notki podsumowanie całości danej kampanii. Chyba wszystko jasne, więc zaczynamy.
czwartek, 22 kwietnia 2010

Taki napis dziś około godziny 13 ukazał się na naszym koncie AdWords. Powoli nadchodzi czas podsumowań. Już za chwilę podzielimy się naszymi "osiągnięciami". Jako, że chwaliliśmy się na lewo i prawo jak nam to super idzie ogłaszamy, że nasze ogólne wyniki to...
środa, 21 kwietnia 2010
Już ponad tydzień temu z moich prywatnych ust popłynęły spekulacje na temat CTR ogólnego całej kampanii na poziomie 7%. Brzmiało to tak niewiarygodnie, że nawet Mrał skwitował to soczystym nie pi****l. Z każdym dniem i każdym kolejnym zaskakującym wynikiem zbliżaliśmy się do tej magicznej granicy, która dziś o godzinie 15.20 została przekroczona o 0,01, a w momencie pisania tego posta (18.07) wynosi już 7,06 i wydaje się, że dzień zamknie się z kolejnym zaskakującym wynikiem.
piątek, 16 kwietnia 2010
Krótko o tym jak średni CTR głównej kampanii, generującej najwięcej wyświetleń wynosi 6,28%!
 
1 , 2