darmowe liczniki
Kategorie: Wszystkie | Merytorycznie! | Przedsmak!
RSS
piątek, 23 kwietnia 2010
Dziś tak jak obiecałem wczoraj zaczynamy wielkie podsumowania. Na początek trochę o tym jak w ogóle będzie to wyglądało. Każdego dnia omówimy jedną kampanię. Opowiem o tym jakie były grupy reklam i jakie uzyskały wyniki. Nie będziemy omawiać pojedynczych słów kluczowych, bo po pierwsze post bardzo by się rozwlekł, a po drugie niech te nasze key words pozostaną tajemnicą:)(może się jeszcze kiedyś przydadzą?). Na koniec notki podsumowanie całości danej kampanii. Chyba wszystko jasne, więc zaczynamy.
czwartek, 22 kwietnia 2010

Taki napis dziś około godziny 13 ukazał się na naszym koncie AdWords. Powoli nadchodzi czas podsumowań. Już za chwilę podzielimy się naszymi "osiągnięciami". Jako, że chwaliliśmy się na lewo i prawo jak nam to super idzie ogłaszamy, że nasze ogólne wyniki to...
środa, 21 kwietnia 2010
Już ponad tydzień temu z moich prywatnych ust popłynęły spekulacje na temat CTR ogólnego całej kampanii na poziomie 7%. Brzmiało to tak niewiarygodnie, że nawet Mrał skwitował to soczystym nie pi****l. Z każdym dniem i każdym kolejnym zaskakującym wynikiem zbliżaliśmy się do tej magicznej granicy, która dziś o godzinie 15.20 została przekroczona o 0,01, a w momencie pisania tego posta (18.07) wynosi już 7,06 i wydaje się, że dzień zamknie się z kolejnym zaskakującym wynikiem.
piątek, 16 kwietnia 2010
Krótko o tym jak średni CTR głównej kampanii, generującej najwięcej wyświetleń wynosi 6,28%!
czwartek, 15 kwietnia 2010
Dlaczego pozornie negatywny wynik może cieszyć i dlaczego spadek dziennego CTR może być efektem pozytywnym!


Drodzy Panie i Panowie, ciekawego coś Wam powiem!

Jak wszyscy wiecie standardowo mieliśmy problemy na starcie. Tak naprawdę nikt pewnie nie spodziewał się po nas jakichś wybitnych wyników. Kolejny raz okazało się dobitnie, że pozornie najsłabszych nie warto lekceważyć!

Mam nadzieję, że widać dokładnie wykres naszej kampanii i że liczby po lewej stronie są na tyle przejrzyste, że po wstępnym zdumieniu i przetarciu oczu nadal wyglądają tak samo ;]

Jak wiadomo kampania na początku jest niedoskonałą i nie zaskakuje nikogo słabymi wynikami, ale szybkie wyłapanie niedoskonałości, niepotrzebnych słów kluczowych, czy innych generatorów pustych wyświetleń przynosi efekty!

Aktualnie zbliżamy się do 5,5 średniego CTR całej kampanii. Wynik może szokować, zaskakiwać, zadziwiać, a nawet wprawiać w zakłopotanie. Któż się tego spodziewał? Mało tego, zdarzają się dni kiedy wynosi nawet 9,6!

Cały czas pracujemy nad tym by zakończyć z jak najlepszym wynikiem. Burza mózgów, pomysłów wiele, ale zmiany są kosmetyczne. Jesteśmy ostrożni, wiemy, że błąd może nas wiele kosztować [kubek! ;d].
Wynikiem naszych działań jest dzisiejsze załamanie wykresu! To świetnie! Dlaczego się cieszę? [nie koniecznie jestem idiotą!] Odpowiedź w następnym wpisie!

Motto: Mało rób a ładnie!
mraŁ :)

czwartek, 08 kwietnia 2010
Narzekajcie na blogach! To działa! Sami sprawdziliśmy.
wtorek, 06 kwietnia 2010
Ciągłe kłopoty, czyli czemu Google nas nie lubi? Mogło się wydawać, że problemy około konkursowe są za nami. Nic z tego.
niedziela, 28 marca 2010
W zeszłą środę (24.03.2010) odwiedził nas pan Jarosław Mutwil - kierownik działu IT - w Ataxo Poland. Firma ta zajmuje się marketingiem w internecie.
Dziś trochę o tym co się dzieje u Waszej ulubionej grupy. Także notka dla fanów:)